loading...
يه دختر
يه دختر بازدید : 13 جمعه 20 دی 1392 نظرات (8)
399 size=4>چـــــه غـــــروری شـــــکسته شـــــده،

بـــــه خـــــاطر * دوســـــت داشـــــتنت *

***************************

من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم...

که هر وقت دلت خواست... خــــــردش کنی...!

غرور من اگر بشکند

با تکه هایش

شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد!

***********************************

دیـــــروز کـــــه داد زدی: دوســـــتت دارم...

گـــــفتم: نـــــمی شـــــنوم! بـــــلند تـــــر!

امـــــروز کـــــه آرام گفـــــتی: دیــــــگه دوســـــت نـــــدارم....

گـــــفتم: هـــــیس... چـــــرا داد مـــــیزنی...؟!

*****************************************************************

دلم برای باران تنگ شده است

دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه زدن زیر باران...

بارانی که به من آموخت رسم زندگی را...

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان

برای ابر های سیاه سرگردان...

در آن روز ها بارانی بود برای قدم زدن در زیر آن و خالی کردن دل های پر از غم.

مدتی است که دیگر نه بارانی است و نه ابری...

این روز ها تنها یک قلب است پر از درد ...

که نمیداند درد دلش را به چه کسی بگوید.

***********************************************************

گفتی دوستم داری

به اندازه ی تمام قطرات بارانی که روی صورتت می ریزد...

و من هم دوستت دارم

بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی...!


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید خندان از کاشان در تاریخ 1392/12/13 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

شکلکسلام گل برای گل /گل باشی ولی عمرت مثل گل نباشهدر زمین طنز وفکاهیات قدم وقلم میزنم وامید وارم بتوانم غنچه لبخند وشادی وتبسم را روی لبنت بنشانم اخه گریه تاکی وبرای چه
مردان خدا پرده پندار دریدند
رفتن بازار پرده گل دار خریدندشکلک

این نظر توسط NAFAS در تاریخ 1392/12/13 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

AAAAAAALIIIIII BOOOOOODشکلکشکلک

این نظر توسط najmeh در تاریخ 1392/11/29 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

ممنون واقعا زيبا بود

این نظر توسط نجمه در تاریخ 1392/11/28 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه ممنونشکلکشکلک


این نظر توسط نجمه در تاریخ 1392/11/28 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

جملات وبت خیلی قشنگه وبتم خوبه نسبتا فقط یکم بیشتر پست بزاری بد نیست.ممنون
پاسخ : گذاشتم بايد بري صفحات بعد

این نظر توسط آتنا در تاریخ 1392/11/25 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

یه وقت آپ نزاری دستات خسته میشه

این نظر توسط اتنا در تاریخ 1392/11/16 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

من میرم واسه وبت اگه بیشتر مطلب بزاریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم يه مدتي به دليل امتحانات نبودم

این نظر توسط atena در تاریخ 1392/11/02 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

وبت خیلی زیبا عزیزم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امروزت چگونه بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 437